Veelgestelde vragen

Waarom Roseful?

Door voor Roseful te kiezen kiest u niet zomaar voor rozen, maar voor een ervaring. Onze rozen zijn van topkwaliteit, direct afkomstig van de kwekerij in Nederland en worden gepresenteerd in magistrale verpakking. Wij streven naar customer excellence door een uitzonderlijke klantenservice te bieden en zien geen enkel detail over het hoofd. Wij leveren de ultieme ervaring. Beloofd.

 

Wat maakt Roseful speciaal?

In één woord: kwaliteit. Zo zijn onze rozen direct afkomstig van de kweker in Nederland waardoor wij superverse rozen kunnen garanderen. Elke levering wordt met de hand bereid; van de met de hand verzegelde envelop met daarin uw persoonlijk bericht tot elke roos die met de hand wordt bereid en in haar eigen water tube wordt geplaatst. Het is een geschenk met een grote onthulling vol emotie wanneer het wordt geopend, speciaal voor u.

 

Wat houdt de Roseful Happiness garantie in?

Wij staan ​​achter ons product en garanderen met trots de Roseful-ervaring.

We hebben een snel en zorgvuldig proces ontwikkeld om onze rozen van de kweker naar uw deur te brengen. We volgen nauwlettend de reis van onze rozen en staan ​​niet toe dat ze door derden worden behandeld. Ons proces zorgt ervoor dat de rozen in onberispelijke staat worden verpakt en geleverd. We garanderen dat uw rozen vers aankomen en dat de ervaring onvergetelijk zal zijn.

Als u, om welke reden dan ook, niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, stuur dan binnen vijf dagen na uw aankoop een e-mail met foto's van uw rozen naar hello@roseful.nl. We werken graag rechtstreeks met u samen om het goed te maken. Uw geluk is ons belangrijkste doel.

 

Hoe worden Roseful rozen verpakt?

Roseful rozen worden met zorg verpakt en komen in uitmuntende staat aan in een elegante geschenkverpakking, omdat wij ons committeren aan het bieden van alleen de allerbeste ervaring. Om ervoor te zorgen dat onze rozen in perfecte staat aankomen wordt elk levering zorgvuldig met de hand verpakt en dubbel verpakt voordat het wordt verzonden.

Allereerst selecteert een ambachtsman met de hand elke roos en ontdoet deze van doornen en blad waarbij elke individuele rozensteel in een water tube wordt geplaatst. Dit zorgt ervoor dat elke roos tijdens het verzendproces goed wordt gevoed. Vervolgens wordt elke rozensteel voorzichtig in onze met de hand geassembleerde, luxe geschenkdoos geplaatst. De geschenkdoos is voorzien van inzetstukken om de rozenstelen op hun plaats te houden tijdens transport. De op maat gemaakte ventilatiesleuven zijn ontworpen om de luchtvochtigheid te verlagen. Zodra de rozen perfect verpakt zijn, plaatsen we uw persoonlijke wenskaart in de geschenkdoos. De geschenkdoos wordt vervolgens in een beschermende verzenddoos verpakt. De verzenddoos is een bruine golfkartonnen doos versterkt met Roseful branding. Er zit plastic kussens in en aangepaste ventilatiesleuven, en dient als een dubbele beschermingslaag voor uw zending.

Tijdens ons ontwerp-, verpakkings- en verzendproces houden we rekening met het milieu en we vragen u ons te helpen door al ons papieren verpakkingsmateriaal te recyclen.

 

Hoe lang gaan de rozen mee?

Roseful besteedt hoogwaardige zorg om de levensduur van elke individuele roos te verzekeren, zodat u zo lang mogelijk van uw rozen kunt genieten. Door onze verzorgingsinstructies te volgen kunt u de levensduur van uw rozen verlengen. Uw rozen moeten gedurende 1 tot 2 weken bloeien afhankelijk van de juiste verzorging.

 

Hoe kan ik de levensduur van de rozen verlengen?

Onze rozen zijn al klaar voor een lange levensduur dankzij hun hoge kwaliteit en zorgvuldige verpakking. Door onze verzorgingsrichtlijnen te volgen kunt u de levensduur van uw rozen verder verlengen:

 

  1. Vul een schone vaas met lauw water en strooi er snijbloemenvoeding bij.
  2. Haal de rozen voorzichtig uit de verpakking en verwijder de water tubes van de stelen. 
  3. Snijd de onderkant van de steel op een klein vlak schuin af.
  4. Zorg ervoor dat de bladeren niet in het water komen.
  5. Zet rozen niet in de tocht, naast fruit, vol in de zon of dichtbij warmtebronnen.
  6. Ververs om de paar dagen het water met de snijbloemenvoeding en snijd de stelen opnieuw schuin af.

 

Let op: We bereiden al onze rozen met de hand, maar we verwijderen niet al het blad dus houd er rekening mee dat er doornen op bladeren kunnen zitten.

 

Hoe lang kan ik de rozen in de water tubes bewaren?

De water tubes waarmee uw luxe rozen zijn geleverd zijn echt alleen bedoeld voor transportdoeleinden. Elke rozensteel moet uit de water tube worden gehaald, gesneden en in lauw water worden geplaatst op de dag dat u ze ontvangt voor een optimaal vaasleven.

 

Weet de ontvanger van wie de rozen afkomstig zijn?

Dit is geheel aan u. De enige manier voor de ontvanger om te weten wie hem/haar de luxe rozen heeft gestuurd is door uw naam in het wenskaartbericht te vermelden. Als u anoniem wilt blijven kunt u uw naam gewoon uit het wenskaartbericht weglaten.

 

Hoe ziet de persoonlijke wenskaart eruit?

De persoonlijke wenskaart past bij de luxe verpakking en is voorzien van het Roseful logo en uw persoonlijk bericht op een gerecyclede matte kaart in de kleur champagne. De persoonlijke wenskaart wordt vervolgens in een premium envelop gedaan en met de hand verzegeld met onze wax stempel.

 

Wordt mijn bestelling afgeleverd met een bon?

Nee. Aangezien de meeste bestellingen verrassingsgeschenken zijn voor dierbaren voegen we geen bon toe bij de levering.

 

Krijg ik een track & trace nummer wanneer mijn bestelling is verzonden?

Natuurlijk. U ontvangt van ons een track & trace nummer op het door u opgegeven e-mailadres of telefoonnummer op het moment dat we uw verzendlabel afdrukken.

 

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Onze luxe rozen worden landelijk geleverd van dinsdag tot en met zaterdag.

Helaas is bezorging op zondag of maandag niet mogelijk.

Let op: bestellingen moeten voor 12.00 uur worden geplaatst om levering de volgende dag te garanderen.

 

Kan er morgen al worden bezorgd?

Jazeker. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling de volgende dag wordt bezorgd, dient u uw bestelling vóór 12.00 uur te plaatsen.

 

Versturen jullie ook internationaal?

Dat doen wij ook, maar tijdelijk niet naar het Verenigd Koninkrijk. Let op: internationale verzendkosten zullen dan in rekening worden gebracht. Bezorgdata kunnen helaas niet worden gegarandeerd.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren tot uiterlijk 11.00 uur 's ochtends op de dag voor de geplande bezorgdatum. Hierna kunnen wij uw bestelling helaas niet meer annuleren.

 

Wat als ik een vraag heb over mijn bestelling?

Wij nemen klantenservice zeer serieus en staan ​​open voor al uw vragen. Om ons te bereiken kunt u een e-mail sturen naar hello@roseful.nl.